Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą toreb reklamowych i opakowań.

Realizujemy firmowe opakowania i torby reklamowe: torby z nadrukiem firmowym torby reklamowe firmowe torby papierowe
i torby ekologiczne

Dobra torba reklamowa i opakowanie to elementy tworzące wizerunek firmy. Warto zadbać, byprojektowane torby firmowe z nadrukiem były spójne z linią graficzną firmy.

Nadruk na torbie reklamowej powinien godnie reprezentować firmę.

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

zobacz więcej prac

Projektowanie lini opakowań

Produkty można podzielić na pojedyncze i występujące
w zestawach. W projektowaniu serii opakowań najistotniejsze
jest wyważenie podobieństwa między opakowaniami i różnic
między nimi.

Linia opakowań musi byćrozpoznawalna jako całość

Chodzi nie tyle o wybranie przez konsumenta danego produktu,
ile o zbudowanie w jego umyśle świadomości istnienia marki, mówiąc krótko - o jej rozpoznawalność. Właścicielowi marki zależy na tym, aby była ona konkurencyjna w danym sektorze, a jednocześnie, by była obecna na rynku jako grupa produktów.

Marka poprzez OBECNOŚĆ na rynku
komunikuje swoje wartości
Marka egzystuje w określonym środowisku konkurencyjnym,
w pewnych ramach wypracowanych i określonych charakterem danej branży. Łamiąc zasady przyjęte dla danej branży mamy szansę zwrócić uwagę na
markę, jednak należy być w tym ostrożnym.
Projektując serię opakowań musimy pamiętać
o tym, by wyróżnić markę

i jej wartości na tle zastanej konkurencji.
Seria opakowańtworzy wizerunek marki
To cała seria - nie pojedyncze opakowanie, ale cała seria opakowań skumulowanych razem -
ma wyróżniać markę wśród konkurencji.
Czasem kreacja serii opakowań opiera się tylko na jednym kolorze, czasem na charakterystycznym elemencie graficznym…
Możliwości w tworzeniu spójnej linii opakowań
są tak naprawdę nieograniczone.