Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą toreb reklamowych i opakowań.

Realizujemy firmowe opakowania i torby reklamowe: torby z nadrukiem firmowym torby reklamowe firmowe torby papierowe
i torby ekologiczne

Dobra torba reklamowa i opakowanie to elementy tworzące wizerunek firmy. Warto zadbać, byprojektowane torby firmowe z nadrukiem były spójne z linią graficzną firmy.

Nadruk na torbie reklamowej powinien godnie reprezentować firmę.

wybrne prace torby reklamowe
zobacz więcej prac

Projekt opakowania

Projektujemy nowoczesne opakowania
reklamowe, etykiety dla produktów. Wiele
lat doświadczeń nauczyło nas, że dobre
opakowanie reklamowe to bardzo często
jedyny powód, dla którego klient sięga po
produkt. I analogicznie – złe opakowanie,
zła etykieta, może klienta zniechęcić
do produktu. Rola opakowania jest
nie do przecenienia.

Opakowanie to narzędzieaktywnej sprzedaży

Właściwe projektowanie opakowań, etykiet
przynosi wymierne korzyści z czysto handlowego punktu widzenia. Dobry projekt opakowania
produktu wyodrębnia go z tłumu innych produktów, zaznacza swoją obecność na półkach sklepowych,
a przez to – sprzedaje się.

Dla nas projektowanie opakowań reklamowych to odpowiedzialna praca...

Nad projektami naszych opakowań, etykiet pracują
uzdolnieni graficy i specjaliści od marketingu. Wiedza
o produkcie oraz rozległe doświadczenie
projektowe powodują,
że projektowanie
opakowań
jest skuteczne.

Wizualne wyróżnienie opakowania osiągamy poprzez:

Wizualne wyróżnienie opakowania osiągamy poprzez

 

To wyobraźnia projektanta wyznacza granice w projektowaniu opakowania reklamowego. Jednak projektant zawsze musi
pamiętać, że poprzez przemyślane projektowanie opakowań, dane opakowanie ma trafić do konkretnej grupy klientów,
sprzedać się w określonej branży.

 

Podczas projektowania opakowania trzeba trzymać się pewnych zasad...

Przede wszystkim należy zachować ostrożność w stosowaniu wszelkich "upiększeń". Należy pamiętać, że podstawą dobrego opakowania jest pomysł i dobry projekt opakowania, czy też przemyślany projekt etykiety. Sięgając po efekty wydawnicze trzeba się kierować umiarem
i wyczuciem.
Jeśli przesadzimy z jakimś efektem, straci on na znaczeniu, a nawet może przekazywać odmienny komunikat. Dajmy na to, użyliśmy srebrnej folii wylewanej dla podkreślenia ekskluzywności produktu. Jednak przesadzając zyskaliśmy efekt kiczu, powstał mało wyrafinowany projekt opakowania.

Musimy też pamiętać, do jakiego typu klienta mamy trafić – inny efekt (projekt opakowania) będzie działał na konsumenta młodzieżowego, a inny na specjalistów z branży medycznej.